Retourbeleid
Producten retourneren
Als u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u de gekochte artikelen binnen 30 dagen na levering in hun originele staat retourneren (gelieve een trackingnummer bij te voegen). Zodra het product is ontvangen, wordt de aankoopprijs terugbetaald. Alle retourzendingen moeten vooraf worden afgesproken met onze klantenservice.
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen
Als u een beschadigd artikel hebt ontvangen, neem dan onmiddellijk contact op met ons ondersteuningsteam en verstrek de volgende gegevens:
-
Uw bestelnummer
-
Welk artikel is beschadigd
-
Een beschrijving van het defect
-
Fotografisch bewijs
Als het pakket tijdens de levering is beschadigd, maak dan een foto en stuur deze rechtstreeks naar onze klantenservice. Alle claims voor beschadigde pakketten moeten binnen 7 dagen na levering worden ingediend. Zonder bewijs dat is bevestigd door een van onze ondersteuningsmedewerkers, kunnen we geen restitutie, winkelkrediet of vervanging aanbieden.
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen
Als u per ongeluk het verkeerde artikel hebt ontvangen, neem dan onmiddellijk contact op met ons ondersteuningsteam en verstrek de volgende gegevens:
-
Uw bestelnummer
-
De naam van het artikel dat u niet hebt ontvangen
-
De naam van het artikel dat u wel hebt ontvangen
-
Een foto van het ontvangen artikel
Ruilen
Helaas kunnen we geen directe ruilingen verwerken. Als u een product wilt ruilen, raden we u aan het artikel te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen voor het gewenste product.
Voor defecte of beschadigde producten
Als het product defect is, tijdens het transport is beschadigd of op enige andere wijze gebrekkig is, zijn de verzendkosten voor het retourneren gratis. In dergelijke gevallen sturen we u zonder extra kosten een nieuw vervangend artikel.
Als u een artikel wilt retourneren
Als u het verkeerde product hebt gekocht, het product niet past of u het niet meer wilt, zijn de daadwerkelijke retourkosten voor rekening van de klant en bent u verantwoordelijk voor het verstrekken van een bewijs van retourzending. Een retourlabel kunt u hier downloaden.
Neem contact op met de klantenservice
E-mail: info@sael-co.nl
Maandag – vrijdag, 09:00 - 18:00
Zaterdag - zondag, 10:00 - 17:00
Annuleringsbeleid
Let op: bestellingen kunnen niet worden geannuleerd, omdat ze 24/7 automatisch worden verwerkt en klaargemaakt voor verzending. Als u het artikel echter niet wilt houden, kunt u het na ontvangst retourneren in overeenstemming met ons retourbeleid.